Zapoznaj si─Ö uwa┼╝nie z naszym Regulaminem

Wa┼╝ne definicje :
Zleceniobiorca ÔÇô Wykonawca ÔÇô┬áWebDesign25h Kamil Mazan┬á
Zleceniodawca ÔÇô Osoba, kt├│ra zleca wykonanie us┼éugi.
Zadatek ÔÇô ┼Ťwiadczenie w postaci pieni─Ö┼╝nej lub rzeczowej wr─Öczane drugiej stronie przy zawieraniu umowy na poczet wykonywanej us┼éugi ÔÇô nie podlega zwrotowi (art. 394 kodeksu cywilnego).

I. Przygotowanie do rozpocz─Öcia prac:
1. Do rozpocz─Öcia prac wymagane jest zakupienie projektu w naszym sklepie internetowym (za wyj─ůtkiem us┼éug niestandardowych, kt├│re wyceniane s─ů indywidualnie) oraz wp┼éaty ZADATKU w kwocie wcze┼Ťniej ustalonej przez pracownika firmy.
a) Wp┼éata zadatku nast─Öpuje jedynie po wcze┼Ťniejszych ustaleniach oraz dla ka┼╝dego zlecenia klient jest zobligowany do wp┼éacenia zadatku na poczet wykonania zlecenia.
b) W przypadku rezygnacji z kontynuacji zlecenia ze strony Klienta (zleceniodawcy) i ówczesnej wpłacie zadatku, zadatek zachowuje zleceniobiorca (WebDesign25h) za wykonane do tej pory prace zgodnie z art. 394, art. 487, art. 494 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U.1964, Nr16, poz.93) Kodeksu Cywilnego.
c) W przypadku rezygnacji z kontynuacji zlecenia ze strony Klienta (zleceniodawcy) i ówczesnym opłaceniu całej kwoty usługi, 30% wpłaconej kwoty traktowane jest jako zadatek, wówczas klient otrzymuje zwrot 70% całej wpłaconej kwoty, a resztę zatrzymuje zleceniobiorca za prace wykonane do tej pory, zgodnie z art. 394, art. 487, art. 494 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U.1964, Nr16, poz.93) Kodeksu Cywilnego.
2. Po zakupie projektu czas oczekiwania na grafik─Ö wynosi do 3 dni, jednak w wyj─ůtkowych przypadkach mo┼╝e to trwa─ç nawet do 7 dni roboczych.

II. Projekt wst─Öpny graficzny:
1. Po przegl─ůdzie projektu graficznego przys┼éuguje mo┼╝liwo┼Ť─ç wys┼éania max 5 poprawek** liczone jako 1 poprawka = jeden element, przyk┼éad:
ÔÇ×(1)Prosz─Ö zamieni─ç obrazek w nag┼é├│wku na samoch├│d zamiast motocykla,
(2)prosz─Ö w nag┼é├│wku umie┼Ťci─ç logo producent├│w opon oraz (3)doda─ç napis ÔÇÜGwarancja zadowoleniaÔÇÖÔÇŁ itp.
2. Poprawki projektu graficznego zostaj─ů wprowadzone w przeci─ůgu oko┼éo. 24 godz. jednak sporadycznie mo┼╝e to potrwa─ç nawet do kilku dni roboczych o czym wcze┼Ťniej zostan─ů Pa┼ästwo poinformowani z przyczyn niezale┼╝nych od naszej firmy.
3. Poprawki projektu nie obejmuj─ů stworzenia ca┼ékowicie nowych element├│w np. nie jest mo┼╝liwe stworzenie ca┼éego nowego nag┼é├│wka lub nowego uk┼éadu tre┼Ťci.
4. Po przekroczeniu 5 poprawek ka┼╝de kolejne poprawki wyceniane s─ů indywidualnie zale┼╝nie od wymaganego czasu ich wykonania.
5. Po akceptacji projektu graficznego i przed przyst─ůpieniem do realizacji programowania wymagana jest dop┼éata do pe┼énej kwoty transakcji.

III. Wdra┼╝anie:
1. Po akceptacji projektu graficznego oraz wykonaniu wszelkich ewentualnych poprawek projekt trafia do realizacji i na tym etapie nie ma mo┼╝liwo┼Ťci wykonania ┼╝adnych zmian, jedynie w razie ewentualnych b┼é─Öd├│w w dzia┼éaniu lub konieczno┼Ťci wprowadzenia drobnych zmian zostaj─ů one uwzgl─Ödnione za nasz─ů zgod─ů.
2. Programowanie projektu trwa do max 2 dni roboczych, dla rozbudowanych projekt├│w do 5 dni roboczych.
3. Po wdro┼╝eniu grafiki otrzymuj─ů Pa┼ästwo wszystkie pliki, kt├│re wymagane s─ů do dzia┼éania szablonu/sklepu/strony itp. za dodatkow─ů op┼éat─ů przewidziane jest mo┼╝liwo┼Ť─ç instalacji.

IV. Hosting:
1. Opłaty za utrzymanie takich usług jak szablon allegro, szablon eBay, strona/sklep WWW:
a) szablon aukcji allegro - hosting darmowy
b) szablon aukcji ebay - hosting darmowy
c) szablon aukcji aukro - hosting darmowy
d) strona www cms - 280zł brutto, za 365dni*
e) sklep internetowy - 280zł brutto, za 365dni*
f) certyfikat ssl - na start 100zł brutto - (200zł brutto, za 365dni*)
2. W przypadku braku op┼éacenia us┼éugi hostingu po zako┼äczonym okresie darmowym Pa┼ästwa pliki zostaj─ů usuni─Öte z naszego serwera ÔÇô nie przywracamy kopii zapasowych oraz nie przesy┼éamy usuni─Ötych ├│wcze┼Ťnie plik├│w.
3. Przed┼éu┼╝enie domeny oraz hostingu na┬ápierwszy┬árok po zakupie strony internetowej, sklepu internetowego, jest obowi─ůzkowe wed┼éug regulaminu "domena za 0z┼é", w promocji domena zostaje bezp┼éatna przez pierwszy rok. Odnowienie w odniesieniu do domeny internetowej zarejestrowanej w ramach Promocji w okresie rozliczeniowym, nast─Öpuj─ůcym po pierwszym roku korzystania z Us┼éugi, b─Ödzie odbywa─ç si─Ö na standardowych warunkach odnawiania us┼éug, wg cennika obowi─ůzuj─ůcego w chwili odnawiania domeny, w przypadku rezygnacji z odnowienia zobowi─ůzuje Uczestnika do wp┼éaty na konto,┬ár├│┼╝nicy pomi─Ödzy cen─ů standardow─ů okre┼Ťlon─ů w cenniku jako cena odnowienia za jeden rok i cen─ů, po kt├│rej zosta┼éa zarejestrowana domena promocyjna. (380z┼é brutto)
4. Przeniesienie strony cms, domeny, sklepu internetowego do innego usługodawcy - (2.120zł brutto)

V. Postanowienia og├│lne:
1. Kontakt w sprawie us┼éug, poprawek pyta┼ä itp. prowadzimy w formie elektronicznej, na wiadomo┼Ťci odpowiadamy b┼éyskawicznie zazwyczaj w przeci─ůgu kilkunastu minut od 09:00 do 18:00 w dni robocze. Du┼╝e projekty dopracowywane s─ů r├│wnie┼╝ za pomoc─ů rozmowy telefonicznej, aczkolwiek wszystkie poprawki dla projekt├│w nale┼╝y przes┼éa─ç w formie wiadomo┼Ťci e-mail.
2. Wp┼éacaj─ůc nale┼╝no┼Ťci z tytu┼éu realizacji zam├│wienia na konto nasze firmowe akceptuj─ů Pa┼ästwo postanowienie w/w regulaminu.
3. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie us┼éug o czym b─Ödziemy informowa─ç Pa┼ästwa przez nasz─ů stron─Ö.

** Poprawki nie obejmuj─ů stworzenia nowej wersji graficznej oraz zmiany uk┼éadu gdy┼╝ uk┼éad wybierany jest przed przyst─ůpieniem do tworzenia projektu graficznego.

VI. Polityka prywatno┼Ťci:
1. Ka┼╝de niezgodne z regulaminem dzia┼éanie skutkowa┼éo b─Ödzie ostrze┼╝eniem, zablokowaniem lub w ostateczno┼Ťci usuni─Öciem danego u┼╝ytkownika - serwis w takim wypadku nie zwraca op┼éaconego wcze┼Ťniej abonamentu za wykonan─ů us┼éug─Ö. Samodzielne zg┼éoszenie z┼éamania regulaminu skutkuje z┼éagodzeniem kary i porozumieniem si─Ö stron.
2. Zabrania si─Ö w szczeg├│lno┼Ťci usuwania z belki dolnej informacji o wykonawcy szablonu: WebDesign25h, Mazan.dl.pl - zamazywanie usuwanie b─ůd┼║ podpisywanie si─Ö swoimi danymi, skutkowa┼éo to b─Ödzie zawieszaniem i usuwaniem kont z serwisu, naruszeniem praw autorskich oraz kar─ů pieni─Ö┼╝n─ů skutecznie wyegzekwowan─ů.


VII. PŁATNOŚCI W NASZYM SKLEPIE - SPOSOBY DOSTAWY

Akceptujemy takie p┼éatno┼Ťci w naszym sklepie jak:
1. P┼éatno┼Ť─ç przy odbiorze
2. Przelew na rachunek bankowy metod─ů tradycyjn─ů (przelew)
3. Przelew przez  wybierz swój BANK i zapłać za usługę  
4. P┼éatno┼Ť─ç u nas w biurze
5. SPOSOBY DOSTAWY:
- Sprzedaj─ůcy udost─Öpnia Klientowi nast─Öpuj─ůce sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
- przesyłka kurierska
- przesyłka kurierska pobraniowa,
- list polecony priorytetowy
- odbi├│r osobisty w Punkcie Odbioru.
- Dostawa Produkt├│w odbywa si─Ö na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Sprzedaj─ůcy obowi─ůzany jest dostarczy─ç Produkt bez wad.
-Termin dostawy wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba, ┼╝e w Witrynie Produktu wskazano inny termin. Jednak┼╝e w przypadku, gdy Kupuj─ůcy zamawia kilka Produkt├│w, kt├│re maj─ů by─ç wys┼éane w jednej paczce termin dostawy wynosi tyle ile wskazany dla Produktu z najd┼éu┼╝szym terminem dostawy.
6. Termin, o kt├│rym mowa w zdaniu pierwszym nale┼╝y liczy─ç w nast─Öpuj─ůcy spos├│b:
- w przypadku wyboru przez Klienta sposobu p┼éatno┼Ťci, o kt├│rej mowa w ust. 1 lit. a ÔÇô od dnia zawarcia Umowy Sprzeda┼╝y,
- w przypadku wyboru przez Klienta sposobu p┼éatno┼Ťci, o kt├│rej mowa w ust. 1 lit. b - e ÔÇô od dnia uznania p┼éatno┼Ťci na Rachunku Bankowym Sprzedaj─ůcego,
- Podmiotem ┼Ťwiadcz─ůcym obs┼éug─Ö p┼éatno┼Ťci online jest Blue Media S.A.

VIII. ZWROTY
Niezadowolony z zakupu? poinformuj nas o tym, akceptujemy zwroty do 14 dni roboczych.

Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
Art. 2. Okre┼Ťlenia u┼╝yte w ustawie oznaczaj─ů: (ÔÇŽ)
2) umowa zawarta poza lokalem przedsi─Öbiorstwa ÔÇô umow─Ö z konsumentem zawart─ů:
a) przy jednoczesnej fizycznej obecno┼Ťci stron w miejscu, kt├│re nie jest lokalem przedsi─Öbiorstwa danego przedsi─Öbiorcy,
b) w wyniku przyj─Öcia oferty z┼éo┼╝onej przez konsumenta w okoliczno┼Ťciach, o kt├│rych mowa w lit.
a, c) w lokalu przedsi─Öbiorstwa danego przedsi─Öbiorcy lub za pomoc─ů ┼Ťrodk├│w porozumiewania si─Ö na odleg┼éo┼Ť─ç bezpo┼Ťrednio po tym, jak nawi─ůzano indywidualny i osobisty kontakt z konsumentem w miejscu, kt├│re nie jest lokalem przedsi─Öbiorstwa danego przedsi─Öbiorcy, przy jednoczesnej fizycznej obecno┼Ťci stron,
d) podczas wycieczki zorganizowanej przez przedsi─Öbiorc─Ö, kt├│rej celem lub skutkiem jest promocja oraz zawieranie um├│w z konsumentami;
3) lokal przedsi─Öbiorstwa:
a) miejsce prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci b─Öd─ůce nieruchomo┼Ťci─ů albo cz─Ö┼Ťci─ů nieruchomo┼Ťci, w kt├│rym przedsi─Öbiorca prowadzi dzia┼éalno┼Ť─ç na sta┼ée,
b) miejsce prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci b─Öd─ůce rzecz─ů ruchom─ů, w kt├│rym przedsi─Öbiorca prowadzi dzia┼éalno┼Ť─ç zwyczajowo albo na sta┼ée;


IX. REKLAMACJA
1. Podstaw─ů odpowiedzialno┼Ťci Sprzedaj─ůcego za wady fizyczne lub prawne (r─Ökojmia) dla um├│w zawieranych od 25 grudnia 2014 roku jest w szczeg├│lno┼Ťci Kodeks Cywilny.
2. Je┼╝eli Kupuj─ůcy jest jednocze┼Ťnie Konsumentem, na r├│wni z zapewnieniem Sprzedaj─ůcego traktuje si─Ö publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, kt├│ra wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej, oraz osoby, kt├│ra przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odr├│┼╝niaj─ůcego przedstawia si─Ö jako producent.
3. Rzecz sprzedana ma wad─Ö fizyczn─ů tak┼╝e w razie nieprawid┼éowego jej zamontowania i uruchomienia, je┼╝eli czynno┼Ťci te zosta┼éy wykonane przez Sprzedaj─ůcego lub osob─Ö trzeci─ů, za kt├│r─ů Sprzedaj─ůcy ponosi odpowiedzialno┼Ť─ç, albo przez Kupuj─ůcego, kt├│ry post─ůpi┼é wed┼éug instrukcji otrzymanej od Sprzedaj─ůcego.
4. Sprzedaj─ůcy nie jest jednak odpowiedzialny wzgl─Ödem Kupuj─ůcego b─Öd─ůcego jednocze┼Ťnie Konsumentem za to, ┼╝e rzecz sprzedana nie ma w┼éa┼Ťciwo┼Ťci wynikaj─ůcych z publicznych zapewnie┼ä, o kt├│rych mowa w ust. 3, je┼╝eli zapewnie┼ä tych nie zna┼é ani, oceniaj─ůc rozs─ůdnie, nie m├│g┼é zna─ç albo nie mog┼éy one mie─ç wp┼éywu na decyzj─Ö kupuj─ůcego o zawarciu umowy sprzeda┼╝y, albo gdy ich tre┼Ť─ç zosta┼éa sprostowana przed zawarciem umowy sprzeda┼╝y.
5. Sprzedaj─ůcy jest odpowiedzialny wzgl─Ödem Kupuj─ůcego, je┼╝eli Produkt stanowi w┼éasno┼Ť─ç osoby trzeciej albo je┼╝eli jest obci─ů┼╝ona prawem osoby trzeciej, a tak┼╝e je┼╝eli ograniczenie w korzystaniu lub rozporz─ůdzaniu rzecz─ů wynika z decyzji lub orzeczenia w┼éa┼Ťciwego organu.
6. Postanowienia zawarte w ust. 2-5 wynikaj─ů z obowi─ůzuj─ůcych powszechnie przepis├│w prawa i zosta┼éy umieszczone w regulaminie informacyjnie w celu zapoznania Klienta z podstawowym katalogiem definicji wad fizycznych i prawnych. Postanowienia, o kt├│rych mowa w zdaniu pierwszym nie s─ů jednak jedynymi reguluj─ůcymi kwestie odpowiedzialno┼Ťci Sprzedaj─ůcego i uprawnie┼ä Kupuj─ůcego i w tym zakresie Sprzedaj─ůcy odsy┼éa do powszechnie obowi─ůzuj─ůcych przepis├│w (w szczeg├│lno┼Ťci Kodeksu Cywilnego).
7. Sprzedaj─ůcy na mocy postanowie┼ä niniejszego Regulaminu w ┼╝aden spos├│b nie ogranicza, ani nie wy┼é─ůcza swojej odpowiedzialno┼Ťci z tytu┼éu r─Ökojmi wzgl─Ödem Klienta b─Öd─ůcego konsumentem.
8. Zawiadomienia o wadach Produktu, jak r├│wnie┼╝ zg┼éoszenia odpowiedniego ┼╝─ůdania Klient dokona─ç mo┼╝e poprzez:
- poczt─Ö elektroniczn─ů wysy┼éaj─ůc wiadomo┼Ť─ç na Adres E-mail Sprzedaj─ůcego,
- pisemnie na Adres Korespondencyjny Sprzedaj─ůcego.
- Klient zobowi─ůzany jest w wysy┼éanym przez siebie Zawiadomieniu, w celu u┼éatwienia Sprzedaj─ůcemu prowadzenia procedury reklamacyjnej, wskaza─ç:-- - informacje dotycz─ůce powodu reklamacji oraz daty wyst─ůpienia wad/niezgodno┼Ťci.
- tre┼Ť─ç ┼╝─ůdania (doprowadzenia Produktu do zgodno┼Ťci z Umow─ů Sprzeda┼╝y / o┼Ťwiadczenie obni┼╝eniu ceny Produktu / o┼Ťwiadczenie o odst─ůpieniu od Umowy Sprzeda┼╝y)
9. dane kontaktowe
- Klient dostarczy Produkt na Adres Korespondencyjny Sprzedaj─ůcego w sytuacji, gdy b─Ödzie to niezb─Ödne do ustosunkowania si─Ö przez Sprzedaj─ůcego do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnie┼ä Klienta wynikaj─ůcych z niezgodno┼Ťci Produktu z Umow─ů Sprzeda┼╝y/r─Ökojmi.
- W ci─ůgu 14 dni kalendarzowych Sprzedaj─ůcy ustosunkuje si─Ö do ┼╝─ůdania klienta. Klient zostanie poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji wedle jego wyboru.
- poczt─ů tradycyjn─ů na wskazany przez niego adres,
- za po┼Ťrednictwem poczty elektronicznej.

X. GWARANCJA
1. Produkty oferowane przez Sprzedaj─ůcego mog─ů by─ç obj─Öte dodatkow─ů gwarancj─ů udzielon─ů przez producenta, b─ůd┼║ dystrybutora. W ┼╝aden spos├│b nie ogranicza to, nie wy┼é─ůcza, czy te┼╝ nie zawiesza uprawnie┼ä jakie przys┼éuguj─ů Klientowi z tytu┼éu r─Ökojmi, o kt├│rej mowa w paragrafie poprzedzaj─ůcym.
2. O tym czy dany Produkt oferowany przez Sprzedaj─ůcego obj─Öty jest gwarancj─ů, jaki jest spos├│b jej realizacji oraz o tym jaka jest jej tre┼Ť─ç Klient dowiedzie─ç si─Ö mo┼╝e w Witrynie Produktu.
3. W przypadku gdy dany Produkt obj─Öty jest gwarancj─ů Sprzedaj─ůcy zobowi─ůzuje si─Ö do wydania wraz z zakupionym przez Klienta Produktem dokumentu gwarancyjnego oraz sprawdzenia zgodno┼Ťci znajduj─ůcych si─Ö na Produkcie oznacze┼ä z danymi zawartymi w dokumencie gwarancyjnym, jak r├│wnie┼╝ stan plomb innych umieszczonych na rzeczy zabezpiecze┼ä.
4. W zakresie nieuregulowanym przez Regulamin zastosowanie b─Öd─ů mia┼éy przepisy Kodeksu cywilnego w zakresie gwarancji.

XI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klient b─Öd─ůcy jednocze┼Ťnie Konsumentem, kt├│ry zawar┼é ze Sprzedaj─ůcym umow─Ö na odleg┼éo┼Ť─ç, ma prawo od niej odst─ůpi─ç bez podania przyczyny poprzez z┼éo┼╝enie o┼Ťwiadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania terminu, o kt├│rym mowa w zd. 1 wystarczaj─ůce jest wys┼éanie o┼Ťwiadczenia przed jego up┼éywem, w szczeg├│lno┼Ťci:
2. za po┼Ťrednictwem poczty elektronicznej na Adres E-mail Sprzedaj─ůcego,
3. poczt─ů tradycyjn─ů, pisemnie na Adres Korespondencyjny Sprzedaj─ůcego,
4. przez wype┼énienie formularza na stronie internetowej Sprzedaj─ůcego.
5. W przypadku wype┼énienia formularza o odst─ůpieniu od umowy w spos├│b wskazany w ust. 1 lit. a lub c Sprzedaj─ůcy prze┼Ťle niezw┼éocznie Kupuj─ůcemu potwierdzenie otrzymania o┼Ťwiadczenia o odst─ůpieniu od umowy.
6. Termin, o kt├│rym mowa w ust. 1 zd. 1 liczy si─Ö od obj─Öcia rzeczy w posiadanie przez Klienta b─Öd─ůcego Konsumentem lub wskazan─ů przez niego osob─Ö trzeci─ů inn─ů ni┼╝ przewo┼║nik, a w przypadku umowy, kt├│ra:
- obejmuje wiele rzeczy, kt├│re s─ů dostarczane osobno, partiami lub w cz─Ö┼Ťciach ÔÇô od obj─Öcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub cz─Ö┼Ťci,
- polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony ÔÇô od obj─Öcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
7. W razie odst─ůpienia od umowy umowa jest uwa┼╝ana za niezawart─ů. Je┼╝eli Kupuj─ůcy b─Öd─ůcy jednocze┼Ťnie Konsumentem z┼éo┼╝y┼é o┼Ťwiadczenie o odst─ůpieniu od umowy zanim Sprzedaj─ůcy przyj─ů┼é jego ofert─Ö, oferta Kupuj─ůcego b─Öd─ůcego jednocze┼Ťnie Konsumentem przestaje wi─ůza─ç.
8. Sprzedaj─ůcy niezw┼éocznie, nie p├│┼║niej ni┼╝ w terminie 14 dni od dnia otrzymania o┼Ťwiadczenia Klienta b─Öd─ůcego jednocze┼Ťnie Konsumentem o odst─ůpieniu od umowy, zwr├│ci mu wszystkie dokonane przez niego p┼éatno┼Ťci, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
9. Sprzedaj─ůcy dokona zwrotu p┼éatno┼Ťci przy u┼╝yciu takiego samego sposobu zap┼éaty, jakiego u┼╝y┼é Klient b─Öd─ůcy jednocze┼Ťnie Konsumentem, chyba ┼╝e wyrazi on zgod─Ö na inny spos├│b zwrotu, kt├│ry nie wi─ů┼╝e si─Ö dla niego z ┼╝adnymi kosztami.
10. Je┼╝eli Sprzedaj─ůcy nie zaproponowa┼é, ┼╝e sam odbierze rzecz od Konsumenta, mo┼╝e wstrzyma─ç si─Ö ze zwrotem p┼éatno┼Ťci otrzymanych od Klienta b─Öd─ůcego jednocze┼Ťnie Konsumentem do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta b─Öd─ůcego jednocze┼Ťnie Konsumentem dowodu jej odes┼éania, w zale┼╝no┼Ťci od tego, kt├│re zdarzenie nast─ůpi wcze┼Ťniej.
11. Je┼╝eli Klient b─Öd─ůcy jednocze┼Ťnie Konsumentem wybra┼é spos├│b dostarczenia rzeczy inny ni┼╝ najta┼äszy zwyk┼éy spos├│b dostarczenia oferowany przez Sprzedaj─ůcego, Sprzedaj─ůcy nie b─Ödzie zobowi─ůzany do zwrotu Klientowi b─Öd─ůcemu jednocze┼Ťnie Konsumentem poniesionych przez niego dodatkowych koszt├│w.
12. Klient ma obowi─ůzek zwr├│ci─ç Produkt Sprzedaj─ůcemu lub przekaza─ç j─ů osobie upowa┼╝nionej przez Sprzedaj─ůcego do odbioru niezw┼éocznie, jednak nie p├│┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w kt├│rym odst─ůpi┼é od umowy, chyba ┼╝e Sprzedaj─ůcy zaproponowa┼é, ┼╝e sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odes┼éanie Produktu przed jego up┼éywem.
13. Klient b─Öd─ůcy jednocze┼Ťnie Konsumentem ponosi tylko bezpo┼Ťrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odes┼éania Produktu do Sprzedawcy).
14. Konsument ponosi odpowiedzialno┼Ť─ç za zmniejszenie warto┼Ťci rzeczy b─Öd─ůce wynikiem korzystania z niej w spos├│b wykraczaj─ůcy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
15. Prawo odst─ůpienia, o kt├│rym mowa w ust. 1 nie przys┼éuguje Klientowi b─Öd─ůcemu Przedsi─Öbiorc─ů.
16. Z uwagi na tre┼Ť─ç art. 12 ust. 1 pkt. 12 ustawy o prawach konsumenta z dn. 30 maja 2014 r. Sprzedaj─ůcy zobowi─ůzany jest poinformowa─ç, i┼╝ zgodnie z art. 38 tej┼╝e ustawy prawo odst─ůpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsi─Öbiorstwa lub na odleg┼éo┼Ť─ç nie przys┼éuguje konsumentowi w odniesieniu do um├│w:
- ┼Ťwiadczenie us┼éug, je┼╝eli przedsi─Öbiorca wykona┼é w pe┼éni us┼éug─Ö za wyra┼║n─ů zgod─ů konsumenta, kt├│ry zosta┼é poinformowany przed rozpocz─Öciem ┼Ťwiadczenia, ┼╝e po spe┼énieniu ┼Ťwiadczenia przez przedsi─Öbiorc─Ö utraci prawo odst─ůpienia od umowy,
- w kt├│rej cena lub wynagrodzenie zale┼╝y od waha┼ä na rynku finansowym, nad kt├│rymi przedsi─Öbiorca nie sprawuje kontroli, i kt├│re mog─ů wyst─ůpi─ç przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy,
- w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed┼éug specyfikacji konsumenta lub s┼éu┼╝─ůca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest rzecz ulegaj─ůca szybkiemu zepsuciu lub maj─ůca kr├│tki termin przydatno┼Ťci do u┼╝ycia,
- w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest rzecz dostarczana w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, kt├│rej po otwarciu opakowania nie mo┼╝na zwr├│ci─ç ze wzgl─Ödu na ochron─Ö zdrowia lub ze wzgl─Öd├│w higienicznych, je┼╝eli opakowanie zosta┼éo otwarte po dostarczeniu,
- w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů rzeczy, kt├│re po dostarczeniu, ze wzgl─Ödu na sw├│j charakter, zostaj─ů nieroz┼é─ůcznie po┼é─ůczone z innymi rzeczami,
- w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů napoje alkoholowe, kt├│rych cena zosta┼éa uzgodniona przy zawarciu umowy sprzeda┼╝y, a kt├│rych dostarczenie mo┼╝e nast─ůpi─ç dopiero po up┼éywie 30 dni i kt├│rych warto┼Ť─ç zale┼╝y od waha┼ä na rynku, nad kt├│rymi przedsi─Öbiorca nie ma kontroli,
- w kt├│rej konsument wyra┼║nie ┼╝─ůda┼é, aby przedsi─Öbiorca do niego przyjecha┼é w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; je┼╝eli przedsi─Öbiorca ┼Ťwiadczy dodatkowo inne us┼éugi ni┼╝ te, kt├│rych wykonania konsument ┼╝─ůda┼é, lub dostarcza rzeczy inne ni┼╝ cz─Ö┼Ťci zamienne niezb─Ödne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odst─ůpienia od umowy przys┼éuguje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych us┼éug lub rzeczy,
- w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů nagrania d┼║wi─Ökowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, je┼╝eli opakowanie zosta┼éo otwarte po dostarczeniu,
- dostarczanie dziennik├│w, periodyk├│w lub czasopism, z wyj─ůtkiem umowy o prenumerat─Ö,
- zawartej w drodze aukcji publicznej,
- ┼Ťwiadczenie us┼éug w zakresie zakwaterowania, innych ni┼╝ do cel├│w mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochod├│w, gastronomii, us┼éug zwi─ůzanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, je┼╝eli w umowie oznaczono dzie┼ä lub okres ┼Ťwiadczenia us┼éugi,
- dostarczanie tre┼Ťci cyfrowych, kt├│re nie s─ů zapisane na no┼Ťniku materialnym, je┼╝eli spe┼énianie ┼Ťwiadczenia rozpocz─Ö┼éo si─Ö za wyra┼║n─ů zgod─ů konsumenta przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsi─Öbiorc─Ö o utracie prawa odst─ůpienia od umowy.
17. Postanowienia końcowe
- Spory wynik┼ée pomi─Ödzy Sprzedaj─ůcym, a Klientem b─Öd─ůcym jednocze┼Ťnie Konsumentem rozstrzygane b─Öd─ů przez w┼éa┼Ťciwe s─ůdy powszechne w my┼Ťl obowi─ůzuj─ůcych powszechnie przepis├│w.
- Spory wynik┼ée z um├│w, do kt├│rych odnosz─ů si─Ö postanowienia niniejszego Regulaminu (w szczeg├│lno┼Ťci um├│w sprzeda┼╝y Produkt├│w oferowanych w Sklepie Internetowym) zawieranych pomi─Ödzy Sprzedaj─ůcym, a Klientem nieb─Öd─ůcym jednocze┼Ťnie Konsumentem poddane b─Öd─ů s─ůdowi w┼éa┼Ťciwemu ze wzgl─Ödu na siedzib─Ö Us┼éugodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie maj─ů zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zw┼éaszcza Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827 z p├│┼║niejszymi zmianami) i ustawy o ┼Ťwiadczeniu us┼éug drog─ů elektroniczn─ů z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

DANE FIRMY:
WebDesign25h Kamil Mazan
26-600 Radom, ul. Aleja J├│zefa Grzecznarowskiego 44/4
NIP: 7962694920 | REGON: 146209310