Reklamy Produktowe, Zakupy Google i Merchant Center

Reklamy produktowe (PLA, kampanie z listą produktów) to jedna z najskuteczniejszych form reklamy AdWords dla sklepów internetowych, która umożliwia wyświetlanie zdjęć produktów wraz z nazwą, ceną oraz nazwą sklepu bezpośrednio w sponsorowanych wynikach wyszukiwania Google oraz w sekcji Zakupy Google (Google Shopping). Po kliknięciu reklamy użytkownik zostaje przeniesiony bezpośrednio na podstronę produktu.

Integracja z Merchant Center

Aby wyświetlanie reklam produktowych było możliwe niezbędne jest utworzenie pliku zawierającego dane o produktach (tzw. feed) i przesłanie go na konto Merchant Center. Platforma Merchant Center służy do zarządzania plikami produktowymi. Realizujemy konfigurację Merchant Center dla popularnych systemów jak: WoCommerce, Presta czy Shoper jak również niestandardowe integracje sklepów nieprzystosowanych do Merchant Center.

Plik produktowy umożliwia również uruchomienie remarketingu dynamicznego, czyli reklam składających się z produktów, którymi zainteresował się użytkownik. Tego typu remarketing jest doskonałym uzupełnieniem kampanii produktowej.